FB sortig sortin sorttw sortmail sortgplus sortpin sort

brigitta mathilde

Online Synlighed

Har din kunde set dig i dag?

online synlighed

De sociale medier er én stor boblende gryde af tilstrømmende information. Vil du ses? Og høres?

Så må du skille dig ud!

Det kan du bl.a gøre ved at:

- Skabe godt og brugbart indhold
- Være autentisk - vise hvem du er
- Være til stede

Det gode indhold

Du skal lægge kortene på bordet og vise hvad du kan og ved. 
Når du deler brugbar viden med dine læsere, giver du dem lysten til både
at dele det gode indhold og vende tilbage for at få mere. 

Du kan videregive viden ved at:

- lave videoer, der viser brugen af dit produkt
- Dele nyheder indenfor din branche
- Skrive tips og tricks til at løse udfordringer, dine læsere slås med
- dele E-bøger med vejledninger til brugen af dit produkt
Og meget, meget mere.

Få 10 gode råd - til det gode indhold

Være autentisk

Brug samme sprog i dine tekster, som de ord du taler i det daglige (uden bandeord). Din læser vil gerne lære dig at kende og forvirres hvis det skrevne ikke matcher det, de hører når I mødes.

Vis hvem du er

Stå frem med dine holdninger til forandringer og udfordringer i din branche. Neutrale mennesker, uden synlige holdninger til noget som helst – uden passion, der aldrig er fyr og flamme, kan hurtigt fremstå grå og for kedelige at følge. Tag gerne dine online besøgende med ”backstage”. Vis billeder af lageret, dine medarbejdere (også de der ikke har kundekontakt i det daglige), kantinen, fragtmanden, postbudet….. En guided VIP Tour rundt i lokalerne, kan være med til at skabe en positiv relation mellem dig – og din kunde.

Vær til stede

Hvor er din kunde? Hvor deler de udfordringer der knytter sig til dit produkt, eller de ydelser du tilbyder? Når du ofte opholder dig i samme ”rum” som dine nuværende og potentielle kunder, har du mulighed for at:

Lytte og lære

Lyt til dine kunders ønsker og vær imødekommende

Svare og hjælpe

Hjælp hvor du kan – uden at forvente noget retur. Så har du chancen for at opbygge et godt forhold til dine kunder og derigennem skabe gode ambassadører for din virksomhed (svært at købe for penge)

Spred dit budskab

Tilpasse dine produkter og ydelser

At lytte til – og hjælpe din kunde, er den bedste måde at følge din målgruppes forventninger og behov. Du får nyttig viden, så du løbende kan tilpasse dit produkt / dine ydelser.

Du har også muligheden for at spørge direkte

- hvad der kan gøres bedre?
- hvad der mangler
- hvad der gerne må være mindre af

Virker det uoverskueligt?

Mangler du hjælp til at finde dig til rette online? Giv ikke op! Det er lettere at komme i gang end du tror. 

Skal jeg hjælpe dine kunder med at finde dig?

 

Send mig en hilsen

Email:
Emne:
Besked:

Del med en ven

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

Rådgivning - Sociale Medier - Relationer
Branding - Online Synlighed - Networking

Nyheder fra Brigitta Mathilde

 

 

 

Rådgivning, inspiration og undervisning
Sociale medier - Online Relationer - Budskab

  • Sociale Medier

    Hvilken platform vil du satse på?

    Læs mere
  • Sociale Relationer 

    Del din viden - skab værdi

    Læs mere
  • Spred dit budskab

    Hvad - Hvordan - Hvornår?

    Læs mere

Kan jeg finde dig?
Branding - Networking - Synlighed

  • Online Branding

    Hvad siger Google om dig?

    Læs mere
  • Networking 

    Opbygning af netværk

    Læs mere
  • Synlighed

    Har din kunde set dig i dag?

    Læs mere

Find tips & tricks
på bloggen

  • brigitta mathilde majaMaja

    På bloggen kan du møde Maja. Hun er studerende og elsker bøger. Hun læser flere hver uge. Hun vil gerne dele sine tanker og give anmeldelser på en blog. Men det er ikke let at komme i gang. Læs om Majas udfordringer og mulige løsninger.

    Besøg Bloggen
  • brigittamathilde bent 4Bent 

    På bloggen kan du møde Bent. Han er altmuligmand og elsker sit arbejde. Han vil gerne dele billeder af sine projekter.

    Men Bent er ikke særlig teknisk. Mon han finder en løsning der er så simpel at han får lyst til at bruge den?

    Besøg Bloggen
  • Brigittamathilde Lis 14Lis

    På bloggen kan du møde Lis. Hun er terapeut og hjælper flere venner og bekendte med at komme videre, når de sidder fast i tilværelsen. Lis vil gerne i snak med flere mulige klienter, men kan slet ikke finde rundt på de sociale medier.

    Besøg Bloggen 

Skal vi mødes?

FB sortig sortin sorttw sortmail sortgplus sortpin sort